Blędy 550 i 577

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JK1
    Classic
    • 2011
    • 9

    Blędy 550 i 577

    Witam kolegów. Otóż mam problem z obrotami, falują najczęściej przy rozgrzanym silniku i na biegu jałowym po do daniu gazu na 2000-3000 obrotów, podczas zchodzenia zatrzymują się ok 1500 obrótów i wtedy silnik faluje. Na komputerze nie wyskakują żadne błędy. Do tej pory została wyczyszczona już przepustnica i zaadoptowana oraz przepływomierz, podmieniłem sondę lambda, czujnik położenia wału, wymieniłem czujnik temperatury i nie ma żadnych efektów. Może wy macie pomysl co to jeszcze może być??? Moja octavia nie posiada gazu i ma dopiero 50 tyś przebiegu. Proszę o pomoc.
  • Bocian4748
    Classic
    • 2010
    • 36

    #2
    Blędy 550 i 577

    Witam wszystkich na forum. Mam problem z Octavia 1.9 tdi 110km. Mianowicie auto nie chce wejsc na obroty,max 2500,zero przyspieszenia i kopci na biało. Po podpieciu pod komputer widzi dwa blędy 550 regulacja konta wtrysku i 577 regulacja spalania stukowego-cylinder 1. Mechanik podejrzewa pompe wtryskowa. Turbo sprawdzil i jest okey. Chcialbym zobaczyc wasze opinie? Dziekuje

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zrób logi z BS 000 i 4 i logi statyczne i dynamiczne z bloku 4 wtedy bedzie mozna powiedziec czy cos o stanie pompy wtryskowej
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • lukas_jg
        Rider
        • 2012
        • 600
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Dolot szczelny ?
        Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Potrzebujemy logi wykonane VAG/VCDSem

          Statyczne - 000,004,007
          Statyczne Basic Settings - 000 i 004
          Dynamiczne - 004
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Bocian4748
            Classic
            • 2010
            • 36

            #6
            Bardzo dziekuje za pomoc. Pompa pojechala juz do pompiarza. Jak to bedzie wina pompy,to dokladnie opisze moja usterke zeby innym pomóc.

            [ Dodano: Sob 28 Kwi, 12 21:00 ]
            Witam. Pompa zostala naprawiona,uszkodzenie (zatarty tłok przestawiacza kąta) koszt 500zl i blad 550 sie skasowal. Blad 577 nadal wyskakuje na komputerze. Auto jest troche przymulone i rozpedza sie dopiero od 3tys obrotow. Czy to moga byc wtryski do regeneracji?W ogole nie moge nigdzie znalezc dokladnego opisu tego bledu. Co to waszym zdaniem moze byc?

            Komentarz

            Pracuję...